JohnJ
Golf 7 1,2 Ort: Kristianstad |
| Mån 21 apr 2025 18:26 |
|
| Jag köpte min Golf -13 för par månader sedan. Jag programmerade in mina favoritkanaler. Det finns en radiolista med alla radiokanaler förprogrammerade så när jag använder knappen på ratten för att ändra kanal så många gånger ändrar den till kanaler i den förprogrammerade stationslistan. Det går heller inte att ändra på kanalplatserna i den förprogrammerade stationslistan. Vad kan jag göra? Jag måste trycka på Radio på skärmen för att byta till de kanaler jag vill lyssna på.
|
|
Schiznit
Golf 7 1.5 DSG7 -19 Ort: Stockholm |
| Tis 22 apr 2025 7:57 |
|
| Vill minnas man håller in på ikonen men jag har facelift inredningen så har annan skärm osv. Bästa är nog att kolla i manualen vad det står angående ställa in radio osv. Min fungerar som så att jag växlar men favoritlistan av kanaler när jag bläddrar med knapparna på ratten. Det du skriver låter som att det fungerar men ändå inte så jag förstår inte problemet riktigt. Kan du utveckla lite?
|
|
Blåbäret
Golf 7 GTI -14 Ort: Nyköping |
| Tis 22 apr 2025 17:05 |
|
Jag förstår inte heller riktigt problemet.
Kugghjulet för att komma till inställningar. Och sen kan du välja hur pilknapparna ska fungera. Du kan välja mellan minneslista och stationslista.
Så är det i alla fall i min Golf -14.
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|