Tack tack! den är orginal, men nu på sommaren har man ju införskaffat sig 19" det är en sjyst färg! har lite mer bilder på www.garaget.org (kaniff) om du vill se mer...jag har sett rätt många svarta, men men det är jag de hehe
Go Fast Or Go Home!!
Anders Gäst
Tor 06 jul 2006 18:35
Det blev riktigt snyggt med de nya fälgarna. Läste att du har planer på att styla bilen också. Hur långt har du kommit när det gäller det?
Tack! ja vart riktigt nöjd med dom...det är ju alltid så svårt när man inte vet hur det kommer bli på bilen när man köper....ligger ganska lågt med det än så länge, det får bli lite längre fram, det kostar ju rätt mycket när man väl börjar styla...