Brukar finnas på glasmästerifirmor och de som monterar solfilm men de tar ca 400 kr för filmen beroende på hur lyktorna ser ut.
Jag beställde färdigskuren film till min bil via lamin-x.com
Med frakt över atlanten så blev det endast 180kr och det tog en vecka att få hem. Betalade med visa och gick hur smidigt som helst. Finns säkerligen färdigskuret till just din modell.
__AleXx_ Moderator Donator 150 Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping
Precis, kan inte säga hur godkänd den är men man ser ju en del med iaf den blå filmen på lyktorna, jag har gul film och det är ju inte "olagligt" på nåt sätt att använda vad jag vet, för gula lampor får man väl använda? Ja iaf är det ju väldigt lätt att riva bort om det skulle vara så att det klagas från polis /sbp
Nej, ljusbilden försämras ej... Filmen kan du köpa hos nån lokalglasmästare med största sannolikhet.. Har haft film på mina bilar.. Dock ej besiktigat med den på. Gult ska vara okej dock inte blått vad jag har förstått.. Men det är väl bara och prova?
Jag undrar var man kan köpa sån färgad film till framlysena typ gul eller blå. ska helst finnas i sverige eller i alla fall en svensk sida.
Det finns en film som man kan beställa från USA, den använde Fredrik på sin golf. Monteras utanpå och gör att stenar inte smäller i glaset på dina framlyktor utan de tas av filmen, mycket hållbar. Lite dyrare kanske men klart värt det!
Blir riktigt snyggt på en silver / grå bil. Även en mörk toning kan bli riktigt snyggt! Kan bli lite jobbigt när fabror blå kommer bara..
Med vänliga hälsningar Johan
VW Golf V GTI
Sön 27 jan 2008 13:48
Var inne på meko idag, han trodde att någon av deras leverantörer sålde detta så han ska kolla det och slå en signal till mig imorgon