Denna har gått ca 70 tävlingar innan jag rullade och fick en volvo över mig.. 5 rullningar innan...
1,6 liters motor men portad topp/upphöjda kanaler och VW Lt31 insug ifrån en 6 cylindrig motor, dem 4 mittersta passar på golfen. Saab 900 turbo spridare, extraktorgrenrör och en kam på 286 grader.
Gick som ett svin och drog upp till 9500 varv!
Misslyckas man inte så lär man sig inget...
Quattro_mannen Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
kom att tänka på ett lustigt stavfel i rubriken "VW Gol"...det finns ju faktiskt en modell som heter VW Gol och tillverkas i mexico. typ seat ibiza med VW emblem
kom att tänka på ett lustigt stavfel i rubriken "VW Gol"...det finns ju faktiskt en modell som heter VW Gol och tillverkas i mexico. typ seat ibiza med VW emblem